Vanliga frågor

Hur kan jag kontakta GearGoods?
Du kan kontakta oss på info@geargoods.eu eller via vår livechatt, där vår kundtjänst gärna hjälper dig med allt du behöver.

Kan jag ändra eller avbryta min beställning?
Eftersom vi strävar efter att behandla beställningar så snabbt som möjligt måste du begära eventuella ändringar eller avbokningar inom 12 timmar efter att du lagt din beställning. Alla förfrågningar som görs efter 12 timmar kommer att avvisas.

Vilka betalningsmetoder accepterar ni?
Vi accepterar alla större kreditkort ( VISA, Mastercard ).

När kommer min beställning att behandlas?
Alla beställningar hanteras och skickas från vårt lager. Observera att handläggningstiderna kan vara längre under helgdagar eller reaperioder.
Vi behandlar beställningar måndag till fredag . Beställningar som görs före kl. 12:00 skickas samma dag; annars skickas de nästa arbetsdag. Observera att vi inte skickar på helger.

Hur lång tid tar leveransen?
På grund av hög efterfrågan kan leveransen ta 1–3 dagar efter bearbetning.

Vad händer om jag inte får min beställning?
Om du inte har mottagit din beställning inom 30 dagar efter att den skickades har du rätt till full återbetalning .

Hur returnerar jag en vara?
Kontakta oss på info@geargoods.eu Observera att vi endast accepterar returer inom 14 dagar efter mottagandet av produkten.

Vad händer om varan/varorna jag mottagit är defekta, felaktiga eller skadade?
Om du har mottagit defekta, saknade eller skadade varor, vänligen kontakta oss omedelbart. Bifoga ditt ordernummer, bilder på varan/varorna och all relevant information när du mottagit ditt paket. Vi kommer att göra vårt bästa för att lösa ditt problem så snabbt som möjligt.

När får jag min återbetalning?
Alla återbetalningar krediteras din ursprungliga betalningsmetod . Om du betalade med kredit- eller betalkort skickas återbetalningen till din kortutgivande bank inom 7–10 arbetsdagar efter att vi mottagit den returnerade varan eller begäran om avbokning.
Kontakta din kortutgivande bank för information om när krediten kommer att synas på ditt konto.
Om du inte har fått någon återbetalning ännu, vänligen kontakta din bank eller kreditkortsleverantör , eftersom det kan ta lite tid innan återbetalningen visas på ditt konto.